Budföretag börja ta kundtjänst på allvar

Att få ett paket hem till dörren är lyx. Att slippa ta sig till Hemköp vid triangeln och vänta med alla andra för att få sitt paket är bökigt och tidskrävande. Skitbra levererat till dörren WIN! Om det vore så väl men branschen har nog den sämsta servicen för den som skall ha paketet.

Någonstans är vi ju inte ens kunden, vi är bara slutdestinationen. Kunden är ju den som skickat paketet och det känns som de helst bara velat dumpa paketet framför dörren. När kommer ni? Öhhhhh det vet vi inte? När levererar ni? Mellan 9-18 på vardagar. De flesta av oss jobbar då. Levererar ni på helger? Näääää då gör vi annat. Kan ombudet ringa mig när han är på väg? Öhhhh det kan vi inte lova. Vi kan ju lämna paketet vid din dörr!!! Wow för jag vill gärna att min leverans som jag har beställt från andra sidan världen står utanför min dörr.

Tack för en kass service!

Dock skall sägas att när väl leveransen kommer så är det fantastiska medarbetare som företagen har vilket är tur.

Nu lyckades företaget Fedex leverera mitt paket till fel adress trotts att jag ringde och ändrade det till en ny adress…Blir så trött

 

 

Kommentera

