Bråk via facebook etc

På mindre än två månader så har jag tappat två vänner via facebook chat. 

Båda två är av olika anledningar men båda har hänt på ungefär samma sätt. 

Du har gjort/ändrat dig jag trivs ej med detta jag vill inte ha med dig att göra.

Fine! Jag kan förstå detta men jag förstår inte när man inte kan prata om det 

eller sagt något om det tidigare. Har valt nu att skippa dessa vänner ur mitt 

liv givetvis har jag rannsakat mig själv och förstår varför det blivit som det 

blivit men man gör inte på det sättet. Jag vill uppmana folk att ta tag i sina liv

och sköta saker genom att prata med varandra. Tycker du jag ändras till det sämre?

Säg det då! Tror du att jag är intresserad av dig fast jag inte är det och du tycker det känns 

skumt när vi pratar om det säg det då! Men nej dagens samhälle avskärmar oss 

från att ta konflikter bättre att skriva ett meddelande sedan vägra svara eller ta 

konflikten som en människa. Sa till en av dem släpp stoltheten dvs låt oss mötas på

mitten. Uppenbarligen är stoltheten att förolämpa sin vän sedan flera år tillbaka och inte 

ens vilja lösa det hela. Jag är ingen omöjlig människa och jag är inte långsint. 

Men fy fan vad man känner sig sviken, nedgjord och pissad på. Men jag skiter i det nu 

och bara hoppas att andra kan hålla en god ton där ute och prata med varandra och 

inte bara vänta på tillfälle att skicka det via facebook chat. Var en människa och inte fega små 

kräk. 

Kommentera

